Centralne smarowanie Tribotec

TRIBOTEC jest czeską firmą produkcyjną działającą w zakresie dostaw układów centralnego smarowania, centralnych systemów smarowania, urządzeń smarowniczych i hydrauliki siłowej.

Sprzedaż i działalność produkcyjna są wspierane przez doradztwo i opracowanie projektu smarowania według życzenia klientów. Wsparcie to obejmuje instalację, montaż i testy eksploatacyjne u klienta wraz z późniejszą optymalizacją. Jest to dodatkowo wspierane przez inne działania serwisowe, takie jak konserwacja zapobiegawcza i doradztwo.

TRIBOTEC produkuje i dostarcza systemy smarowania jednoliniowego (firmy ILC), wieloliniowego, progresywnego i dwuliniowego centralnego smarowania dla olejów, smarów rzadkich i smarów plastycznych do konsystencji NLGI-3, systemy recyrkulacji oleju, układy smarowania natryskowego z użyciem smarów i olejów, układy smarowania olejowo-powietrznego Lubetool (firmy ILC), mobilne urządzenia smarujące, układy smarowania i napełniania olejów i środków smarnych, centralne smarowanie do maszyn mobilnych jak i stacjonarnych, smarowanie obrzeży kół pojazdów szynowych i systemy kombinowane zapewniające rozwiązanie dopasowane do potrzeb klienta.

Firma kontynuuje tradycje produkcyjne firm Louis Friedman i ZTS Juranovy Zďż˝vody Brno. Dzięki ponad 70-letniemu doświadczeniu w produkcji urządzeń do smarowania i hydrauliki siłowej, z naciskiem na jakość produkcji i inwestycje w rozwój techniczny, zapewnia wysoki poziom jakości dostarczanych produktów i usług.

Firma wdrożyła system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 i jest posiadaczem certyfikatu Zarządzania Jakością.

Firma zlokalizowana jest na peryferyjnej, przemysłowej części Brna, na południe od aglomeracji Brneńskiej, około. 1 km od połączenia autostradowego z Pragą, Wiedniem, Bratysławą i Ołomuńcem. W bliskiej odległości znajdują się również terminale kolejowe i kontenerowe oraz lotnisko w Brnie. Firma posiada około. 60 pracowników i 2170 m powierzchni roboczych, magazynowych i administracyjnych. Wykorzystywane są do produkcji centralnego smarowania i lekkiej hydrauliki siłowej.